måndag 26 januari 2015

första teet ute ~ teatime outside

There is a Translation bar to the right
the colour is Chalk Paint "Provence"
woow........ igår värmde verkligen SOLEN
det var takdropp och talgoxarna tjattrade.....
visst är det härligt med Pärlhyacinter så här års...


läger för lite TE i trädgården.....
som ni ser hade vi lite lite snö med..... fint
men idag har den regnat bort tyvärr
men det är verkligen VÅR på gång, UNDERBART
om ni undrar hur jag gjort mina möbler på bilden kan ni se HÄR och HÄR
mer saker som är gjorda med CHALK PAINT kan ni se HÄR
och missa inte att gå med i gruppen
CHALK Paint Lovers on Facebook
om ni undrar var jag köper all min färg och tillbehör är det på butik DAHLIA
och om ni bara visste vilket kul projekt jag har på G nu. snart får ni se :)
det ni ser på bilden är till salu, byrån från 1800talet 3900kr stolen från slutet av 1700 talet 1900kr, 5000kr tillsammans......  och då får man krukan på köpet
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
kramkram
Håkan

4 kommentarer:

  1. Hejsan Håkan

    Håber du havde varmt tøj på, for det kan være koldt at sidde stille, selvom der er varm te i koppen.
    Den blå farve er ganske vidunderlig!

    SvaraRadera
  2. så herlig flotte bilder!! Det var riktignok ganke mildt her i dag å, men føelelsen av vår er nok en stund unna enda.. :)

    SvaraRadera
  3. Vackra möbler och våren på gång i luften! Inte fel!
    Ha det gott!
    Kram Ewa :)

    SvaraRadera
  4. Te ute låter underbart, dock inte regn, hua! Här är det snöigt och fint. Visst är pärlhyacinter härliga, jag njuter oxå av dem i kruka innan de dyker upp i rabatterna.

    Jenny

    SvaraRadera