fredag 5 december 2014

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

woow... nu är det inte bara helg och ledigt....
det lackar mot JUL med

och man får frossa i blommor..

hmmmmm jag är allt rätt nöjd med denna byrån, om ni undrar hur jag gjort kan ni se det HÄR
jag tyckte den blev lite ensam, så nu håller jag på med en stol som passar till, ni får snart se :)

men som sagt... det är Helg och då ska vi givetvis ha lite PARTY
FESTEN där ALLA är Välkomna, med eller utan blogg
Har DU en egen blogg lägger Du till den ( klicka på "add your link"). LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar. Låna en bild och Länka eller ta den Färdiga länken till höger på min sida ( högerklicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida )
Och Nu Mina Kära VÄNNER
LET´S PARTY
Festen som pågår hela veckan
kramkram
Håkan


11 kommentarer:

  1. Godkväll Håkan! Såå fin byrån blev! Underbar färg. Nu undrar jag igen, var köper du dom fina urnorna du har på byrån?????? Vill ha vill ha!! Hälsningar Agneta i Torslanda. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk smukke amaryllis dekorationer - årstidens skønneste blomst :-)

    SvaraRadera
  3. Superstilig med de røde amaryllisene til din vakre grønne kommode! Rødt og grønt er jo kontrastfarger og fremhever hverandre. Det visste du sikkert. :) Herlige krukker og vakre bilder! :)
    Ha en god helg! :)
    Klem fra Lisa

    SvaraRadera
  4. Beautiful display with the four urns. Thank you for the party.
    Happy holiday season.
    FABBY

    SvaraRadera
  5. Fargerikt hos deg denne helgen! Fin farge på kommoden.

    SvaraRadera
  6. Vilken fin tolkning. Ha en bra helg.

    SvaraRadera
  7. Such a beautiful piece! Thank you for sharing. You are one of the features at the Anything Blue Friday party at The Dedicated House! Yes, the party is back. Here is the link to this week's bash! http://www.thededicatedhouse.com/2015/03/anything-blue-friday-week-79.html Hope to see you again at the party! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    SvaraRadera