torsdag 18 december 2014

mer ljus ~ more light

jag lovade att visa mitt lilla projekt som är turkost och rosa, men det är inte riktigt klart ännu, så det får bli imorgon istället :)
men däremot måste jag visa mina fantastiska LJUS
titta bara på dessa extralånga handstöpta ljusen...
och spring inte och köp dyra manschetter, ta bara en liten spetsduk och dra över, det har man ju ofta bara liggandes...

och vad sägs om mina kyrkljusstakar från slutet av 1800 talet?

var köper jag mina vackra ljus?
jo hos HAGA LJUS i Lindome

denna lilla ljusfabrik drivs av Morgan och Liselott

här finns ljus i alla dess former och storlekar...
ett otroligt hantverk.


i dessa rör gjuts de riktigt stora ljusen

kantiga ljus.....

visst blir man lyrisk :)
massor med vackra ljus till fabrikspriser..


så missa inte att besöka deras fabrik i Lindome ( strax söder om Gbg)



dom finns även på Kungsmässan i Kungsbacka nu innan jul
och givetvis på hemsidan med
Hoppas ALLA har det fint i Julpysslandet
kramkram
Håkan

1 kommentar:

  1. danke für die schönen bilder und liebe grüße von angie

    SvaraRadera