onsdag 22 oktober 2014

pysslar i mitt ORANGERI ~ interior from my ORANGERY

jag bara måste visa mina "nya" Kandelabrar,,,,,
ja jag är lite tokig i just KANDELABRAR :)

inne i huset går allt i mest vitt och silver, men här ute i mitt Orangeri tänkte jag ha mer en lite "murrig" färgskala....  och GULD 


hmmmmm jag brukar köpa ljus av billig kvalitet, för jag gillar verkligen när dom rinner. 
visst är det vacker.....

mina Favorit kudde "Gud som Haver Barnen Kär, se till Mig som liten är "

ja nu trivs jag allt.,

och lite gammalt grovt linnetyg som man sydde mjölsäckar av på bordet.
inte dumt alls..
jisses vad jag längtar att börja JULPYSSLA
hmmmmm undrar om man får tjuvstarta lite snart?
kramkram
Håkan

7 kommentarer:

  1. WELL DONE - looks absolutely gorgeous, Hakan!

    SvaraRadera
  2. Nej abbans....inte tjuvstarta med jul pysslet ännu ;)).........jättefina kandelabrar ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Wonderful !!! I love light of candles :)
    Greetings from Poland :-)

    SvaraRadera
  4. Precis den där änglabilden har jag också på ett gammalt örngott i kökssoffan.
    Har för mig att jag skickade efter den och strök på den på kudden.
    Förstår att du trivs i ditt orangeri -jätteläckert med alla kandelabrar.
    Gillar ditt slagbord !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  5. Ja jätteläckert, med kandelabrar, slagbord, gjute o allt.
    Urmysigt, förstår att du trivs!
    Ha det gott, hälsningar Ewa :)

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera