onsdag 30 juli 2014

två favoriter ~ two favourites

ja den ena favoriten är ju givetvis ROSOR :)
här "Bering Renaicansse"  riktigt stora blommor, lite ljuslila och doftar starkt fruktigt..

den andra måste nog vara Chalk Paint 
för idag har jag börjat att inreda lite grann i orangeriet och det första som fick komma på plats var ett gammalt skåp fullt med målargrejor :)

tänk vad sugen man blir..... men först ska det vara sommar och rosor.
men när höstmörkret sätter in ska jag var massor i mitt Orangeri och njuta av blommor och pysssla..
längtar nästan lite ....
om ni vill se lite möbler jag målat kan ni se det HÄR
och lite hur jag gör HÄR
och var jag köper min färg HÄR
kramkram
Håkan

2 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen bilder!!! der schrank gefällt mir sehr gut, angie

    SvaraRadera
  2. Nydelige bilder med skjønne roser! :)

    SvaraRadera