fredag 4 juli 2014

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

jag kunde inte motstå att ta lite närbilder på olika ROSOR idag.....
för visst är dom UNDERBARA :)
här "Golden Celebration"

"Bonita Renaicansse"

"Lions Rose"

enormt stora "Tranquilly"

"Rahpsody in Blue"

ja jag håller ju alltid med med något litet projekt och nu är det projekt "GRIND" :)
kolla vilka djupa hål jag grävt idag.. nästan en meter...... gissa om det var jobbigt i värmen? :)

men det behövs rejäla hål för imorgon ska jag gjuta fast stolparna...
grinden är 120 X 180cm rätt stor :)
jag sätter upp den både för att den är vacker, men också för att lätt kunna stänga för rådjuren..

MEN Kära VÄNNER
jag ska givetvis inte bara prata jobb. det är ju HELG och dags för lite PARTY
FESTEN där ALLA är VÄLKOMNA med eller utan Blogg
Har Du en egen blogg är du Välkommen att lägga till den ( klicka på "add your link")
LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina Bloggar. Låna en bild och Länka eller ta den Färdiga Länken till höger på min sida ( högerklicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på Din egen sida)
Och NU Mina Kära Vänner
LET´S PARTY
FESTEN som pågår hela veckan
kramkram
Håkan

6 kommentarer:

  1. Vilken snygg grind! Kommer att passa perfekt till det övriga!
    Trevlig helg!
    Luna

    SvaraRadera
  2. Greetings from Canada,
    Thank you for hosting Saturday Show Off! I love your roses! Karen

    SvaraRadera
  3. Häkan,

    Parabéns pelas lindas rosas. Fico sempre admirando-as.

    Você terá um bom trabalho, mas ficará muito lindo seu portão.

    Abraços,

    Lígia

    SvaraRadera
  4. I love your roses. My favorite is the Tranquility rose. Wow!

    SvaraRadera
  5. Never too many roses!

    SvaraRadera
  6. Men vad du arbetar!!! Vackert som attan! Ta det lugnt i den fuktiga värmen bara!

    SvaraRadera